Kontakt

Komma i kontakt med oss!

Vi svarar gärna på dina frågor och funderingar via telefon eller e-post.

Problem med din betalning?

Problem med kortbetalning kan bero på många faktorer. Det kan bero på att du har angivit fel namn eller CVC -nummer på ditt kort. Men i de flesta fall så beror det på följande: Numera har flertalet av de svenska bankerna (SEB, Swedbank, Nordea och Handelsbanken) infört krav på att alla bankkort måste vara anslutna till Verified by Visa/MasterCard SecureCode för att handla på nätet. Då denna aktivering inte sker automatiskt måste du som kund göra aktiveringen själv. Detta görs vanligen via din Internetbank. Att aktivera kortet är kostnadsfritt och ger dig som kund högre säkerhet.

Alternativa betalningssätt

Om du inte lyckas med din kortbetalning eller av någon annan anledning inte kan betala med bank-/kreditkort har du möjlighet att betala till oss via Swish. Vi har följande Swish-nummer.

Volek´s Swish-nummer: 1232193498

Du ska i samband med din Swish-betalning skicka följande uppgifter till oss via mail till order@volek.se. När vi har fått ditt mail och du har genomfört betalningen skickar vi biljetterna till din e-post.

Skicka följande uppgifter till oss:
- Evenemang
- Stolnummer
- Radnummer
- Namn
- Telefon
- E-postadress

E-Mail: kundservice@volek.se