Kundservice

Varför har jag inte fått min biljett?
Den i särklass vanligaste anledningen till att du inte fått din biljett är att det mail vi skickat till dig fastnat i ett spam-filter.

Ta först en titt i alla eventuella mappar där din e-postklient lägger skräppost. Ligger det inget mail från oss där inom 30 minuter så finns det antingen inget köp eller så har din e-postklient (eller liknande) blockat mailet.

Om du inte hittar eposten i din spam folder kan du spåra och återskicka dina biljetter till din epostadress via vår e-tjänst. Klicka här

Hittar du fortfarande inte din biljett är du välkommen att kontakta vår kundtjänst via e-post så skickar vi ut en ny biljett till dig. Det snabbaste sättet är att skriva ett mail till oss med alla personuppgifter du kan ha använt vid köpet.

INFORMATION OM EVENEMANG
För information om evenemanget, var vänlig och kontakta arrangören. Kontaktuppgifter till arrangören hittar du på bokningssidan för respektive evenemang